top of page

Zoek Resultaten

51 resultaten gevonden

  • Portfolio | Turning Learning

    Mijn portfolio Welkom bij mijn portfolio. Je kunt hier een selectie vinden van mijn werk en de projecten die ik heb gedaan.

  • Kopie van College van Bestuur | Turning Learning

    Inspirerend en Bewust Besturen Programma's en Onderzoek Voor College's van Bestuur en Bovenschools Management Turning Learning biedt Colleges van Bestuur en Bovenschools Managers uit het Onderwijs uitnodigende en uitdagende opleidingen en programma's aan. We nodigen mensen en organisaties uit, om leren en leidinggeven naar een hoger te brengen. Onze aanpak is gericht op drie essentiële onderdelen: Leading, Learning and Research, welke onlosmakelijk aan elkaar verbonden zijn. Turning Learning Analytics h elpt bestuurders en managers uit het Onderwijs bij het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van gegevens over leidinggeven, lerenden en hun context, met als doel het lere n en de omgevingen waarin het plaatsvindt te begrijpen, mogelijke risicos's te duiden en leercontexten te optimaliseren. Inspirerend Besturen met uitdagende Programma's Als College van Bestuur en Bovenschools Management, weet u als geen ander dat continue kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u ervoor dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijs-aanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie ambi-dexter genoeg; is zij effectief én innovatief? Onze leiderschaps, opleidingen en board rooms kunnen u helpen, zodat u steeds bewust richting kunt geven aan ontwikkeling van uw organisatie. Onze programma's zijn gericht ontwikkelen van leiderschap. Wat zijn strategische vraagstukken waar u voor staat? Hoe kunt u inspirerend besturen? Hoe wordt échte samenwerking binnen uw organisatie gestimuleerd? Turning Learning organiseert in samenwerking met de Nyenrode Business Universiteit de Executive Leergang Deep Learning. In de Boardroom 'Imagine Beyond' wordt u uitgenodigd verder te kijken en uitgedaagd om mee te denken over 'Big Questions', waar we als wereld en ook u als bestuurder mee geconfronteerd worden . Bewust Besturen met audits en onderzoeken Bewust Besturen kan alleen als u beschikt over relevante en actuele data uit uw eigen organisatie. Heeft u de juiste data tot uw beschikking en hoe zorgt u dat deze toepasbaar is en inspireert tot aanpassing van de dagelijkse praktijk ? Bent u klaar voor 'Putting Faces on the data", en wilt u de beschikbare data koppelen aan de werkelijke context en realiteit? Zodat het inzicht van de data ook in perspectief gewaardeerd kan worden? Onze audits en onderzoeken kunnen u helpen, zodat u steeds bewust richting kunt geven aan ontwikkeling van uw organisatie. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en kunnen we actuele parameters over kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart brengen. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Inspirerend Besturen Executive Leergang Deep Learning Leiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich als bestuurder steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. De focus van de Executive Leergang Deep Learning ligt op Leiderschap, Innoveren, Diep Leren en realiseren van impact. Daarbij is het inzetten van kennis rondom verander- management, innovatie en leiding geven aan Diep Leren, gericht op het daadwerkelijk realiseren van duurzame verandering en innovatie. Deze Executive Leergang zal niet alleen een verrijking zijn voor de individuele deelnemers , maar vooral ook bijdragen aan het versterken van het innovatief en zelf-ontwikkelend vermogen binnen uw bestuur. Inspirerend Besturen BoardRoom 'Imagine Beyond' Turning Learning, Nyenrode Business Universiteit en Microsoft, willen samen met ambitieuze bestuurders met lef en passie, initiatieven realiseren die impact hebben op mensen en samenleving. Voor bestuurders in onderwijs, politiek en overheid organiseren wij Board Tables. Hoogleraren, gastdocenten, schrijvers, politici, experts uit publieke sector en bedrijfsleven, leveren input voor de Board Tables. Op een hoog abstractieniveau worden spanningen, dilemma’s en actuele lastige vraagstukken op het gebied van samenleving, politiek, economie, en onderwijs in relatie tot 'Imagine Beyond' vanuit bestuur, innovatie en 'social innovation', met elan gedeeld en besproken. De Board Tables worden gevoed door input van authentieke sprekers, en wisselen af met scherpzinnige discussies onder deelnemers. Het programma daagt u uit in een dynamiek van hoog niveau. In 2023 organiseren we vier sessies. Reserveer snel een plekje in het jaarprogramma en neem deel aan de eerste sessie in maart. Bewust Besturen Audit en monitoring Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons onderzoek, in de vorm van een audit en dashboard kan hiermee helpen. Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Bestuurlijk Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. We bieden u een inzicht in onderdelen die als belangrijk worden ervaren maar niet eerder in in kaart zijn gebracht of onderling verbonden zijn. In overleg brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart en analyseren we synchroniciteit en verbindingen. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Bewust Besturen Onderzoek Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie e n rendement en risico's aan kunnen duiden, is voor Bestuurders van evident belang. Ons dashboard helpt u daarbij met inzicht in verbanden en synchroniciteit. Naast inzicht in grote lijnen bieden we u vanuit ons onderzoeksportfolio een scala van onderzoeken aan die allen gebaseerd zijn op inspiratie en ontwikkeling. Deze onderzoeken brengen naast de huidige situatie ook een ontwikkel perspectieven in kaart. Teamontwikkelinstrumenten, leiderschaps assesments, en onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling, heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Voorbeelden daarvan zijn onze Teacher Succes Scan, Professional Capital, Learning Progressions (6C's) Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Inspirerend Besturen Executive Leergang Leidinggeven aan Deep Learning Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Inspirerend Besturen Boardroom 'Imagine Beyond' L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Inspirerend Besturen Internationale studiereizen Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons bestuursonderzoek/audit kan u hiermee helpen. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Bewust Besturen Executive Onderzoek Leiding geven aan Diep Leren L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Bewust Besturen Onderzoek Veranderend en Innovatief vermogen L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Bewust Besturen Bestuursaudit en Monitor Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Bewust Besturen Onderzoek Professionele Vaardigheden Diep Leren Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons bestuursonderzoek/audit kan u hiermee helpen. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Bewust besturen Onderzoek 6 C's Toekomstgerichte leercompetenties Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Meer informatie en inschrijving Schrijf u in Er kan nog niets worden gereserveerd. Kom later terug.

  • Home | Turning Learning

    We have a Brand New Site! Lieve bezoeker, Van harte welkom op onze 'Brand New Site!' Denkt u ook dat niet alleen de wereld toe is aan Duurzame Verandering? Maar dat ook LEIDERSCHAP en de manier waarop we naar LEREN kijken, een nieuwe frisse diepe duik kan gebruiken? Zoekt u daarbij naar inspiratie en opleidingen, onderzoek of begeleidingstrajecten voor professionele of persoonlijke ontwikkeling? Neem dan vrijblijvend contact met ons op. We kijken er naar uit u snel te ontmoeten! Leiderschap Onderzoek Leren Diep Leren Motivatie Diep Leren Opbrengsten Diep Leren Doelstelingen Aanbod Blijf op de hoogte Wilt u op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen? Vul uw email-adres in en we sturen u berichtjes! Vul hier uw email -adres in Aanmelden Dank voor uw aanmelding! We staan voor u klaar Turning Learning brengt organisaties samen Turning Learning brengt organisaties uit overheid en onderwijs vanuit verschillende continenten samen. Met als doel kennis, bronnen en data in te zetten, te analyseren en ervaringen uit te wisselen om te komen tot een hogere vorm van leren en acteren. Turning Learning transformeert systemen Turning Learning stelt zich als doel het systeem te transformeren en optimale diepe leerkansen voor iedereen te creëren. Daarbij focussen we, middels Research, Deep Learning en Innovation, op het ontwikkelen van toekomstgerichte vaardigheden, die u voorbereid op een steeds complexere wereld. Turning Learning creëert kansen voor toekomst Turning Learning creëert kansen voor de toekomst, door het realiseren van een platform met Opleidingen, Onderzoek en Projectmanagement binnen Overheid en Onderwijs. Binnen dit platform komen we tot vernieuwde gezamenlijke ideeën en vaardigheden, die de eigen praktijk en de wereld om ons heen, een stukje beter en mooier maken.

  • Kopie van Colleges van Bestuur | Turning Learning

    Programma's en Onderzoek Inspirerend besturen College's van Bestuur Bovenschools Management Strategisch beleidsmedewerkers Als College van Bestuur, Bovenschools Management en Strategische beleidsmedewerker weet u als geen ander dat continue kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijs-aanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie ambi-dexter genoeg; is zij effectief én innovatief? Onze programma's en onderzoeken en audits kunnen u hiermee helpen. Inspirerend Besturen met uitdagende Programma's Onze programma's zijn gericht ontwikkelen van leiderschap. Wat zijn de strategische vraagstukken waar u voor staat, hoe kunt u inspirerend besturen en échte samenwerking binnen uw organisatie stimuleren? Turning Learning werkt in samenwerking met Nyenrode Business Universiteit aan een Executive Leergang Deep Learning. In de Boardroom 'Imagne Beyond' wordt u uitgenodigd verder te kijken en uitgedaagd om mee te denken over de 'Big Questions' waar we als wereld en ook u als bestuurder me geconfronteerd wordt. Bewust Besturen met onderzoek en audits Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en kunnen we actuele parameters over kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart brengen. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Programma's Turning Learning Analytics helpt schoolbesturen en scholen uit het Onderwijs bij het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van gegevens over lerenden en hun context, met als doel het leren en de omgevingen waarin het plaatsvindt te begrijpen, mogelijke risicos's te duiden en leercontexten te optimaliseren. Inspirerend Besturen Executive Leergang Deep Learning Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Inspirerend Besturen BoardRoom 'Imagine Beyond' L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Bewust Besturen Kwaliteitsmonitor Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons bestuursonderzoek/audit kan u hiermee helpen. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Raden van Toezicht Inzicht en overzicht Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Raden van Toezicht Inzicht en overzicht Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Bewust Besturen Inspirerend Besturen L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Bewust Besturen Veranderend en Innovatief vermogen L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Bewust Besturen Inzicht en overzicht met de kwaliteitsmonitor Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Bewust Besturen Professionele Vaardigheden in kaart Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons bestuursonderzoek/audit kan u hiermee helpen. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Bewust besturen IToekomst gerichte leercompetenties (6C's) Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Machine Learning Algoritmes inzetten voor de toekomst In het Data Ware House kan ook voor langere periodes data van uw schoolbestuur en andere schoolbesturen, verzameld worden. Door gebruik te maken van data, statistiek en algoritmen, komen wij tot steeds meer inzicht en betrouwbare voorspellingen voor onderwijs. De onderwijs- en organisatiedeskundige analyseert samen met de data analist deze gegevens en zoekt naar modellen welke als langere termijn oplossingen in praktijk gebracht kunnen worden. Al deze zaken staan bekend onder de term Machine Learning. Deep Learning is een onderdeel van Machine Learning, gebaseerd op neurale netwerken. Er zijn talloze voorbeelden van Deep Learning waarbij de technologie het menselijke brein moeiteloos verslaat. Voor onderwijs zou Machine Learning en Deep Learning een doorbraak kunnen betekenen. Hierbij kunt u denken aan de groei van het innovatief vermogen binnen de school, een voorspelling van leerrendement en ontwikkeling van onderwijs professionals, de koppeling tussen competenties en groei van leiderschap, vakmanschap, opleiding en leerrendement, of het voorspellen op welke onderdelen en wanneer meer onderwijsbegeleiding nodig is. Intelligent Board Solutions Zelf vervolg presentaties creëren Turning Learning Analytics gaat aan de slag met beschikbare interne en externe databronnen. Het geeft inzicht in kwaliteit op een breed aantal indicatoren, en laat zien welke risico’s aan te duiden zijn. Maar het geeft ook nieuwe inzichten en oplossingen die in de data verscholen zitten. Turning Learning Analytics helpt bij het overbruggen van de kloof tussen de overvloed aan data en gedegen managementinformatie. Dit doen wij door het aanbieden van flexibele management dashboards en inzichtelijke rapportages. Wij zorgen voor de informatie waarop u kunt sturen. Turning Learning Analytics biedt Intelligence Solutions. Het zet gestructureerde data om tot bruikbare informatie waarmee scholen snel verbeteringen door kunnen voeren. Maar hier houdt het echter niet op; Wij dragen graag de kennis, energie en onze passie voor onderwijs en data over, zodat debinnen uw organisatie! Vanuit de aangereikte heldere en inzichtelijke rapportages en dashboards hopen wij een bron te hebben gelegd voor een onderzoekende cultuur binnen uw organisatie. Met een gevulde Data Ware House en de, voor uw bestuur ingerichte dashboards, kunt u zelf uw gegevens actualiseren en vervolgpresentaties en/of -rapportages maken. Het op bestuursniveau opleiden tot ‘Deep Learning Measure Leaders’, hoort hierbij tot de mogelijkheden. Onderzoeksportfolio Turning Learning Analytics heeft in de loop van de jaren een representatief onderzoeks-portfolio opgebouwd. Alle onderzoeken zijn waarderend van aard en geven een ontwikkel perspectief aan, zodat u ook écht wat aan de data heeft. Of het nu gaat om in kaart brengen van leiderschapscompetenties, professionele vaardigheden, innovatieve vermogen, toekomstgerichte competenties of leer rendement; inzicht en overzicht helpt u verder! Ons aanbod wordt dagelijks geoptimaliseerd, is gebruikersvriendelijk en via onze app gemakkelijk toegankelijk. Kijk snel naar onze werkwijze en het aanbod!

  • Onderzoeksportfolio | Turning Learning

    Onderzoeksportfolio Turning Learning Analytics heeft in de loop van de jaren een representatief onderzoeks-portfolio opgebouwd. Alle onderzoeken zijn waarderend van aard en geven een ontwikkel perspectief aan, zodat u ook écht wat aan de data heeft. Of het nu gaat om in kaart brengen van leiderschapscompetenties, professionele vaardigheden, innovatieve vermogen, toekomstgerichte competenties of leer rendement; inzicht en overzicht helpt u verder! Ons aanbod wordt dagelijks geoptimaliseerd, is gebruikersvriendelijk en via onze app gemakkelijk toegankelijk. Kijk snel naar onze werkwijze en het aanbod! Voor Wie Turning Learning Analytics helpt schoolbesturen en scholen uit het Onderwijs bij het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van gegevens over lerenden en hun context, met als doel het leren en de omgevingen waarin het plaatsvindt te begrijpen, mogelijke risicos's te duiden en leercontexten te optimaliseren. Raden van Toezicht Inzicht en overzicht Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Leiderschap en teams Leiderschap, team- en organisatieontwikkeling L eiding geven in een tijd waarin zo veel onzekerheden zijn, vraagt dat u zich steeds meer ontwikkelt tot 'Master of Disaster'. Uw handelen kenmerkt zich door een groot probleemoplossend vermogen, om kunnen gaan met crisis situaties, kwaliteitsgaranties bewaken en tegelijkertijd vanuit optimisme richting geven aan de toekomst. Leiden van verandering en innovatie zijn onderdeel van uw vakmanschap. Om deze leidinggevende uitdaging van alle dag het hoofd te kunnen bieden is het goed om inzicht en overzicht te hebben en rendement en risico's aan te kunnen duiden. Ons dashboard helpt u daarbij. Met leiderschapsassesments, teamontwikkelinstrumenten, en onderwijsinhoudelijke onderzoek naar onderwijsinhoudelijke ontwikkeling heeft u instrumenten in handen om de juiste vervolgstappen te kunnen zetten. Colleges van Bestuur Inspirerend besturen Als College van Bestuur weet u als geen ander dat kwaliteit en innovatie alleen tot stand komt door inzet van velen. Maar hoe zorgt u dat u minimum kwaliteit kunt garanderen en tegelijkertijd uw onderwijsaanbod up-to-date en actueel is? Is uw organisatie effectief én innovatief? Ons bestuursonderzoek/audit kan u hiermee helpen. Samen met u bepalen welke gegevens relevant zijn en brengen we parameters als kwaliteit, leiderschap, competentie ontwikkeling, leerrendement en innovatief en veranderend vermogen binnen uw organisatie in kaart. Want pas als u weet waar de kracht van uw organisatie zit, kunt u zich weer focussen op inspirerend leiderschap en kunt u anderen in hun kracht zetten! Raden van Toezicht Inzicht en overzicht Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Raden van Toezicht Inzicht en overzicht Het hebben van inzicht en overzicht op uw organisatie is voor Toezichthouders van evident belang. Zonder inzicht en overzicht kunt u uw Toezicht houdende controlerende en kaderstellende rol niet goed uitvoeren. Zijn strategie, structuur, cultuur, financiën, mensen, middelen en resultaten op orde? Heeft u zicht op de huidige situatie, hoe deze zich ten opzichte van voorgaande jaren en vergelijkbare collega besturen verhoudt? Heeft u overzicht of u vanuit de huidige situatie strategie en ambitie gehaald kan worden? Samen met u bepalen welke data u relevant vindt, waarna ons Toezichthoudend Dashboard u in één opslag een overzicht geeft waar u wat mee kan. Data Ware House Data Verzamelen Welke sturingsinformatie hebben wij in het Onderwijs nu echt nodig? Is de sturings- informatie te relateren aan de doelen die het CvB en Toezichthouders willen bereiken? Zijn we ten alle tijde goed voorbereid op de komst van de inspectie? Hoe wordt informatie overzichtelijk beschikbaar gesteld aan de gebruikers? Ondersteunt de sturings-informatie de indicatie van risico’s en het vermogen om te verbeteren? Het klinkt eenvoudiger dan het is. Om antwoord te geven op bovenstaande vraag stukken is informatie uit data nodig. Iedere organisatie heeft veel data beschikbaar. Vaak is onduidelijk welke databronnen beschikbaar zijn, hoe te ontsluiten en wat de mogelijkheden zijn om deze bronnen te analyseren. Turning Learning Analytics maakt inzichtelijk hoe deze data gebruikt kan worden om prestaties te verbeteren. Informatie wordt samengesteld uit interne en externe data. Bronnen kenmerken zich door een grote verscheidenheid in omvang, definitie, techniek, beschikbaarheid en kwaliteit. De data wordt opgeslagen in een Data Ware House. Samen met u wordt een plan van aanpak gemaakt en bepaald welke databronnen voor uw onderwijs relevant zijn en hoe wij deze aan elkaar kunnen koppelen. Docenten en leerkrachten Professionele Vaardigheden Professionele Vaardigheden Studenten en Leerlingen Leerrendement en Leercompetenties 6C''s Leercompetenties Machine Learning Algoritmes inzetten voor de toekomst In het Data Ware House kan ook voor langere periodes data van uw schoolbestuur en andere schoolbesturen, verzameld worden. Door gebruik te maken van data, statistiek en algoritmen, komen wij tot steeds meer inzicht en betrouwbare voorspellingen voor onderwijs. De onderwijs- en organisatiedeskundige analyseert samen met de data analist deze gegevens en zoekt naar modellen welke als langere termijn oplossingen in praktijk gebracht kunnen worden. Al deze zaken staan bekend onder de term Machine Learning. Deep Learning is een onderdeel van Machine Learning, gebaseerd op neurale netwerken. Er zijn talloze voorbeelden van Deep Learning waarbij de technologie het menselijke brein moeiteloos verslaat. Voor onderwijs zou Machine Learning en Deep Learning een doorbraak kunnen betekenen. Hierbij kunt u denken aan de groei van het innovatief vermogen binnen de school, een voorspelling van leerrendement en ontwikkeling van onderwijs professionals, de koppeling tussen competenties en groei van leiderschap, vakmanschap, opleiding en leerrendement, of het voorspellen op welke onderdelen en wanneer meer onderwijsbegeleiding nodig is. Learning Analytics Analyse en Rapportage Bent u benieuwd welke informatie in de data van uw schoolbestuur verscholen ligt? En wilt u hiermee concreet aan de slag? Turning Learning Analytics verbetert prestaties binnen onderwijs door alle beschikbare informatie binnen én buiten de organisatie slim te analyseren en nieuwe informatie aan het licht te brengen. Met econometristen, specialisten op het gebied van data en kunstmatige intelligentie, economische bedrijfsconsultants en onderwijs- en organisatiedeskundigen, gaan wij op zoek naar verborgen inzichten. Het team van specialisten zoekt uit welke algoritmen het beste passen bij de gegeven vraagstukken. De in het Data Ware House opgeslagen data leidt tot een rapportage, presentatie en dashboard waar u op korte termijn direct mee aan de slag kunt. Intelligent Board Solutions Zelf vervolg presentaties creëren Turning Learning Analytics gaat aan de slag met beschikbare interne en externe databronnen. Het geeft inzicht in kwaliteit op een breed aantal indicatoren, en laat zien welke risico’s aan te duiden zijn. Maar het geeft ook nieuwe inzichten en oplossingen die in de data verscholen zitten. Turning Learning Analytics helpt bij het overbruggen van de kloof tussen de overvloed aan data en gedegen managementinformatie. Dit doen wij door het aanbieden van flexibele management dashboards en inzichtelijke rapportages. Wij zorgen voor de informatie waarop u kunt sturen. Turning Learning Analytics biedt Intelligence Solutions. Het zet gestructureerde data om tot bruikbare informatie waarmee scholen snel verbeteringen door kunnen voeren. Maar hier houdt het echter niet op; Wij dragen graag de kennis, energie en onze passie voor onderwijs en data over, zodat debinnen uw organisatie! Vanuit de aangereikte heldere en inzichtelijke rapportages en dashboards hopen wij een bron te hebben gelegd voor een onderzoekende cultuur binnen uw organisatie. Met een gevulde Data Ware House en de, voor uw bestuur ingerichte dashboards, kunt u zelf uw gegevens actualiseren en vervolgpresentaties en/of -rapportages maken. Het op bestuursniveau opleiden tot ‘Deep Learning Measure Leaders’, hoort hierbij tot de mogelijkheden.

  • Visie Overheid | Turning Learning

    Join the Movement Turning Learning inspireert scholen om het onderwijs ingrijpend te innoveren. De tijd is rijp om van 'Traditioneel Leren' en 'Gepersonaliseerd leren' de stap te zetten naar 'Gepassionaliseerd Verdiepend Leren'. Verdiepend Leren geeft een mooie basis om uw visie en onderwijsconcept binnen uw school aan te laten sluiten met de dynamische wereld om ons heen. Maak kennis met ons steeds vernieuwde aanbod, wat gebaseerd is op wat we samen geleerd hebben, en neem deel aan een Journey die echt verschil maakt! Vind u het leuk om lid te worden van de Turning Learning Community? Meldt u aan voor onze website . Wij houden wij u op hoogte van actuele ontwikkelingen en nodigen we u automatisch uit voor inspirerende sessies. Een super warm welkom voor onze enthousiaste lieve alumni en alle ambitieuze nieuwe bezoekers! Aanmelden Visie op besturen in Overheid en Onderwijs Nederland maakt de balans op. Vanuit diverse gremia worden ervaringen van de afgelopen tijd beschouwd. Er klinkt een roep naar herbezinning op huidige besturingssystemen en een wens om beter voorbereid te zijn op de toekomst. Arnold Jong schrijft in Didactief: “Voor zover dat nog nodig was, is opnieuw aangetoond dat ons onderwijs een urgent sturingsvraagstuk heeft. Echt tevreden kan nu niemand zijn.” Ook Edith Hooge, hoogleraar en voorzitter van de Onderwijsraad, schrijft in het FD van 14 maart 2022 “Onderwijs vraagt in tijden van crisis verdere doordenking en nieuw perspectief.” Uitdagingen zijn onderdeel van het vak, maar soms lijkt het wel of de wereld in brand staat. Hoe kunnen we dat gevoel omzetten in pro-actief anticiperen op mogelijke komende lastige vraagstukken? Omdat in zorg en overheid dezelfde dynamieken spelen, is het interessant om deze politieke vraag te verbreden. Onderwijs, zorg en overheid opereren vaak alle drie vanuit een risico-vermijdende bedrijfsvoering. Zoals Chris Fonteijn in Zorgvisie stelt; “Er zijn altijd wel juridische adviezen te vinden waarom je een beslissing niet moet nemen”. Wat zou besturen in overheid en onderwijs naar een volgend maturiteitsniveau kunnen brengen? Een nieuwe fase die hard nodig is om vanuit veerkracht en vindingrijkheid ons te kunnen richten op de onvoorspelbare toekomst? Is het de tijd dat bestuurders, zoals Fonteijn stelt: “Het lef moeten hebben om meer te experimenteren en zich uit te durven uitspreken? Wat is de toegevoegde waarde van experimenteren, wat is het rendement van het durven uitspreken en wat betekent dit voor bestuurlijk uitvoerend verantwoordelijken als Colleges van Bestuur en Colleges van Burgemeester en Wethouders? Maar ook voor kader stellende en controlerende organen als Raden van Toezicht en Gemeenteraden? Kijkend naar verschillende vormen van lerend leiderschap schetsen Morgan McCall, Robert Eichinger, and Michael Lombardo in hun model het effect van formeel leren, sociaal leren en experimenteel leren. Daarbij geven zij aan dat het rendement van formeel leren (traditionele lessen, trainingsprogramma’s)- slechts 10% is. Het sociaal leren, (leergemeenschappen, netwerken, coaching en mentoring) blijkt overschat en geeft slechts 20% leereffect. Het experimentele leren, (nieuwe en uitdagende ervaringen), heeft echter 70% rendement, een significant verschil met de overige vormen. Een mooie basis om meer experimenterend te leren, maar het liefst zonder vermijdbare risicio’s. Want volgens Fonteijn “geldt dat wat op dag één lef is, op dag twee falen kan zijn. Een bestuurder met lef is niet bang om risico’s te nemen, maar gaat daar wel verantwoordelijk mee om” . En daar zit ook juist de balans. Kansen benutten, maar afbreukrisico vermijden. Vanuit collegiaal bestuur elkaar stimuleren, versterken en soms afremmen. Bestuurlijk experimenteren binnen een ambidexter context; zowel effectief als innovatief zijn. Continue werken aan huis-op-orde, en t egelijkertijd toekomstgericht ontwikkelen. Hulde aan bestuurders die over hun eigen schaduw stappen, zich uit durven spreken en zich niet beperken tot de regels en beperkingen waarom iets niet kan, maar zich uit durven spreken, kijken wat wel kan en verantwoordelijkheid nemen voor hun besluiten. Waarbij steeds vanuit de 'continues improvement' , ruimte is voor leren van fouten en tussentijds aanpassen. Turning Learning organiseert Ronde Tafel sessies met Burgemeester en Bestuurders en Raden van Toezicht en Gemeentebestuurders. Wilt u graag op de hoogte zijn van ons actuele aanbod? M eldt u aan voor onze website . Wij houden wij u op hoogte van actuele ontwikkelingen en nodigen u automatisch uit v oor inspirerende sessies waar u het zeker warm v an krijgt! Aanmelden

  • Onderzoek | Turning Learning

    Turning Learning Analytics helpt Overheid en Onderwijs bij het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van gegevens , met als doel het leren en de context waarin het plaatsvindt te begrijpen, mogelijke risicos's te duiden en professionele vaardigheden en praktijkomgevingen en te optimaliseren . Hoe het werkt Wilt u goed voorbereid zijn op de toekomst? Een actueel inzicht hebben in informatie die er echt toe doet? Wij helpen u graag een totaaloverzicht te verkrijgen over data die u belangrijk vindt. Of het nu gaat om rendement van uw diensten, leiderschapscompetenties, professionele vaardigheden, ontwikkeling van het innovatieve vermogen of toekomst gerichte competenties; inzicht en overzicht helpt u verder! Aan de hand van Learning Analytics verstrekken we een overzicht van relevante kengetallen. Daarnaast presenteren we uit de verkregen data, welke u in kunt zetten bij externe verantwoording, op de meest relevante onderdelen voortgang, en risico's. Daarmee heeft u een uitstekende basis voor het analyseren van de kwaliteit van uw organisatie, kunt u op basis van de realiteit en actualiteit in uw organisatie doorontwikkelen en bent u goed voorbereid op de toekomst. Data Verzamelen In overleg met u bepalen wij welke data relevant is, hoe deze te ontsluiten is en op welke wijze deze weergegeven zal worden. Alle data wordt in een Data Ware House b]verzameld. Analyse en Rapportage Aan de hand van de beschikbare data worden grafische weergaven voorbereid en cross-analyses gemaakt. Met behulp van Learning Analytics wordt de beschikbare data aan elkaar verbonden. In deze fase kunt u ook uw eigen normen en ambitie bepalen en in de rapportage inzichtelijk maken. Algoritmen inzetten Door gebruik te maken van data, statistiek en algoritmen, verkrijgt u steeds meer inzicht en kunnen ontwikkelwensen voor uw organisatie gemaakt worden. Op deze manier zet u algoritmen in voor de toekomst. Creëer vervolgrapportages Nadat uw eerste rapportage gerealiseerd is kunt u -als u dat wilt- met de beschikbare database aan de slag om vervolg presentaties te creëren. In een web-based systeem kunt u zelf actuele data invoeren en een digitaal dashboard creëren. Zodat u autonoom en onafhankelijk kunt blijven monitoren.

  • Klantenservice | Turning Learning

    Klanten Services Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Service Name This is a Paragraph. Click on "Edit Text" or double click on the text box to start editing the content and make sure to add any relevant details or information that you want to share with your visitors. Contact Spreken onze diensten u aan? Neem contact op om uw wensen te delen. Voornaam Achternaam Email Bericht Verstuur Dank voor uw berichtje!

  • Onderzoeksaanpak | Turning Learning

    Onderzoeksaanpak Data Ware House Data Verzamelen Welke sturingsinformatie hebben wij in Overheid en Onderwijs nu echt nodig? Is de sturings- informatie te relateren aan de doelen die we willen bereiken? Zijn we ten alle tijde goed voorbereid op tussentijdse evaluaties? Hoe wordt informatie overzichtelijk beschikbaar gesteld aan de gebruikers? Ondersteunt de sturingsinformatie de indicatie van risico’s en het vermogen om te verbeteren? Het klinkt eenvoudiger dan het is. Om antwoord te geven op bovenstaande vraag stukken is informatie uit data nodig. Iedere organisatie heeft veel data beschikbaar. Vaak is onduidelijk welke databronnen beschikbaar zijn, hoe te ontsluiten en wat de mogelijkheden zijn om deze bronnen te analyseren. Turning Learning Analytics maakt inzichtelijk hoe deze data gebruikt kan worden om prestaties te verbeteren. Informatie wordt samengesteld uit interne en externe data. Bronnen kenmerken zich door een grote verscheidenheid in omvang, definitie, techniek, beschikbaarheid en kwaliteit. De data wordt opgeslagen in een Data Ware House. Samen met u wordt een plan van aanpak gemaakt en bepaald welke databronnen voor u relevant zijn en hoe wij deze aan elkaar kunnen koppelen. Learning Analytics Analyse e n Rapportage Bent u benieuwd welke informatie in data van uw organisatie verscholen ligt? En wilt u hiermee concreet aan de slag? Turning Learning Analytics verbetert prestaties binnen overheid en onderwijs door alle beschikbare informatie binnen én buiten de organisatie slim te analyseren en nieuwe informatie aan het licht te brengen. Met econometristen, specialisten op het gebied van data en kunstmatige intelligentie, economische bedrijfs-consultants en organisatiedeskundigen, gaan wij op zoek naar verborgen inzichten. Het team van specialisten zoekt uit welke algoritmen het beste passen bij de gegeven vraagstukken. De in het Data Ware House opgeslagen data leidt tot een rapportage, presentatie en dashboard waar u op korte termijn direct mee aan de slag kunt. Machine Learning Algoritmes inzetten voor de toekomst In het Data Ware House kan ook voor langere periodes data van uw schoolbestuur en andere schoolbesturen, verzameld worden. Door gebruik te maken van data, statistiek en algoritmen, komen wij tot steeds meer inzicht en betrouwbare voorspellingen voor onderwijs. De onderwijs- en organisatiedeskundige analyseert samen met de data analist deze gegevens en zoekt naar modellen welke als langere termijn oplossingen in praktijk gebracht kunnen worden. Al deze zaken staan bekend onder de term Machine Learning. Deep Learning is een onderdeel van Machine Learning, gebaseerd op neurale netwerken. Er zijn talloze voorbeelden van Deep Learning waarbij de technologie het menselijke brein moeiteloos verslaat. Voor overheid en onderwijs zou Machine Learning en Deep Learning een doorbraak kunnen betekenen. Hierbij kunt u voor Overheid denken aan het in kaart brengen van de voortgang op uw ambities uit het coalitie - akkoord of tevredenheid rondom geleverde dienstverlening, wachtlijsten rondom de WMO, woonwensen van inwoners, handhavings-data, enz. Voor Onderwijs zou u kunnen denken aan het in kaart brengen van onderwijs-leerrendement, referentiewaarden, instroom en doorstroom, professioneel bewustzijn, externe waarderingen, enz. Voor zowel Overheid als Onderwijs zou u kunnen denken aan de groei van het innovatief vermogen binnen uw organisatie, een voorspelling van ontwikkeling van professionals, koppeling tussen competenties en groei van leiderschap, of het voorspellen op welke onderdelen en wanneer meer actie en begeleiding nodig is. Intelligent Board Solutions Zelf vervolg rapportages creëren Turning Learning Analytics gaat aan de slag met beschikbare interne en externe databronnen. Het geeft inzicht in kwaliteit op een breed aantal indicatoren, en laat zien welke risico’s aan te duiden zijn. Maar het geeft ook nieuwe inzichten en oplossingen die in de data verscholen zitten. Turning Learning Analytics helpt bij het overbruggen van de kloof tussen de overvloed aan data en gedegen management informatie. Dit doen wij door aanbieden van flexibele management dashboards en inzichtelijke rapportages. Wij zorgen voor de informatie waarop u kunt sturen. Turning Learning Analytics biedt Intelligence Solutions. Het zet gestructureerde data om tot bruikbare informatie waarmee u verbeteringen kan doorvoeren. Maar hier houdt het echter niet op. Wij dragen graag onze kennis, energie en passie voor overheid, onderwijs en data over. Zodat u binnen uw organisatie, vanuit de aangereikte heldere en inzichtelijke rapportages , zelf aan de slag kunt. Werken met de dashboards stimuleren de onderzoekende cultuur binnen uw organisatie. Met een gevulde Data Ware House en de, voor u ingerichte dashboards, kunt u zelf uw gegevens actualiseren en vervolgpresentaties en/of -rapportages maken. Het op opleiden tot ‘Deep Learning Measure Leaders’, hoort hierbij tot de mogelijkheden.

  • Hoe het Werkt | Turning Learning

    Turning Learning Analytics Turning Learning Analytics helpt organisaties bij het verzamelen, meten, analyseren en rapporteren van gegevens. Wij helpen u graag een totaaloverzicht te verkrijgen over data die u belangrijk vindt. Informatie die er echt toe doet, doordat deze gebaseerd op de praktijk van uw organisatie. En u verder helpt om volgende stappen te zetten. Hoe het werkt Data Verzamelen In overleg met u bepalen wij welke data relevant is, hoe deze te ontsluiten is en op welke wijze deze weergegeven zal worden. Alle data wordt in een Data Ware House. Analyse en Rapportage Aan de hand van de beschikbare data worden grafische weergaven voorbereid en cross-analyses gemaakt. Met behulp van Learning Analytics wordt de beschikbare data aan elkaar verbonden. In deze fase kunt u ook uw eigen normen en ambitie bepalen en in de rapportage inzichtelijk maken. Algoritmen inzetten Door gebruik te maken van data, statistiek en algoritmen, verkrijgt u steeds meer inzicht en kunnen ontwikkel wensen voor uw organisatie gemaakt worden. Op deze manier zet u algoritmen in voor de toekomst. Creëer vervolgrapportages Nadat uw eerste rapportage gerealiseerd is kunt u -als u dat wilt- met de beschikbare database aan de slag om vervolg presentaties te creëren. In een web-based systeem kunt u zelf actuele data invoeren en een digitaal dashboard creëren. Zodat u autonoom en onafhankelijk kunt blijven monitoren. Wat we doen Turning Learning heeft in de loop van de jaren een representatief onderzoeks-portfolio opgebouwd. Alle onderzoeken zijn waarderend van aard en geven een ontwikkel perspectief aan, zodat u ook écht wat aan de data heeft. Of het nu gaat om in kaart brengen van leiderschapscompetenties, professionele vaardigheden, innovatieve vermogen, toekomstgerichte competenties of leerrendement; inzicht en overzicht helpt u verder! Ons aanbod wordt dagelijks geoptimaliseerd, is gebruikersvriendelijk en via onze app gemakkelijk toegankelijk. Kijk snel naar onze werkwijze en het aanbod! Bestuurders en toezichthouders Innovatief, effectief en kwalitatief vermogen In ove Leiderschap en teams Leiderschap en schoolcondities Aan d Docenten en leerkrachten Professional Capital Vaardigheden Diep Leren Door Studenten en Leerlingen Leercompetenties Ontwikkeling 6 C's Nadat u

  • Shipping Policy | Turning Learning

    Shipping Policy A Shipping Policy comes with a number of benefits for both you and your customers. Some benefits are that people will be more likely to shop with you if you have a clear Shipping Policy in place since there won't be any questions about your shipping timeframes or processes. In general, what should you cover in your Shipping Policy? Order processing times. Shipping costs Domestic and international shipping options Potential service interruptions The explanations and information provided herein are only general explanations, information and samples. You should not rely on this article as legal advice or as recommendations regarding what you should actually do. We recommend that you seek legal advice to help you understand and to assist you in the creation of your shipping policy.

  • Doelstellingen | Turning Learning

    Deep Learning Doelstellingen Heeft u ambitie om het beste onderwijs te realiseren en wilt u daartoe innoveren? Stelt u samenwerken in nationale en internationale partnerships op prijs? Zou u samen met andere schoolbesturen en andere scholen in een Global Partnership onder leiding van prof. dr. Michael Fullan, uw innovatie vorm willen geven? Dan nodigen wij u graag uit deel te nemen aan New Pedagogies for Deep Learning. Ambitieuze besturen, scholen en instituten kunnen meedoen aan dit unieke transformatie traject wat een echte verandering binnen uw onderwijs realiseert. Scholen in PO, VO, MBO en HBO nemen vanuit uit Nederland deel aan het mondiale partnerschap. Heeft u interesse of wilt u meer informatie? We vertellen u graag meer! Diep Leren Motivatie Deep Learning Turning Learning representeert het wereldwijde partnerschap van ‘New Pedagogies for Deep Learning’ binnen Nederland. In Nederland kunnen geïnteresseerde scholen deelnemen om via het delen van onderzoeks- en praktijkervaring, van en met elkaar te leren. Deelnemende scholen gebruik van een ‘Suite of Tools’ en werken samen om veelbelovende nieuwe didactiek die dieper leren mogelijk maken, vast te stellen, verder te ontwikkelen en op te schalen. Door deel te nemen aan NPDL bouwen scholen samen aan Diepe Leer Ervaringen binnen hun onderwijspraktijk die succesvol blijkt in onderzoekend en ontwerpend leren, uitdagende leeromgevingen en grotere betrokkenheid bij docenten en leerlingen, Wereldwijd hebben zich zeven clusters in zeven verschillende landen aangesloten bij het partnerschap ‘Deep Learning’, en met hen honderden scholen, duizenden leraren en honderdduizenden leerlingen. Samen is men binnen het partnerschap bezig met de transformatie van leren, waarbij de ‘Deep Learning Competenties’ de basis vormen. Met de 6 C's als uitgangspunt zoekt ieder individu zich een weg zoekt naar het echte leven, gebruikmakend van de kracht van ICT om zo eigen interesses en talenten te versterken. DOELSTELLINGEN New Pedagogies for Deep Learning is een wereldwijd partnerschap. Deelnemende nationale en internationale partners en scholen werken continu samen om met behulp van onderzoek en de meest innovatieve middelen, succesvolle praktijkervaringen aan te duiden die Deep Learning vormgeven. Het wereldwijde partnerschap beweegt van voorgenomen strategische beleidsontwikkeling naar een wereldwijd systeem- doorbrekende, daadwerkelijke innovatie en implementatie! We bouwen hierbij voort op succeservaringen van innovatieve scholen die door het stimuleren van betrokkenheid van leerlingen, het organiseren en inrichten van effectieve lespraktijken en uitdagende lesomgevingen, ervaringen opgedaan hebben met Deep Learning. Binnen het partnership verkennen deelnemers nieuwe werkvormen, nieuwe onderzoeksresultaten en nieuwe vormen van organiseren en stimuleren van informeel en formeel leren, die −binnen een door technologie ondersteunde samenleving− leiden tot optimaal leerrendement voor iedereen. Het NPDL Partnerschap nodigt partners uit om mede richting te geven aan een wereldwijde onderwijs paradigmashift. De intentie van het wereldwijde partnerschap is gericht op het opschalen en verduurzamen van deze succeservaringen, door deze om te zetten in breed toepasbare nieuwe modellen van leren. Deze zullen een solide wetenschappelijke basis vormen voor een effectieve en holistische onderwijstransitie.

bottom of page